Uitgave nieuwsbrief ca. 1 a 2 weken vóór ledenbijeenkomst

Nieuwsbrieven

Nieuwsbrief nr. 15 augustus 2022

Middels deze nieuwsbrief worden de leden uitgenodigd voor de ledenvergadering d.d. 13 september a.s.  Tijdens deze vergadering wisselen we informatie uit over hoe we het dit broedseizoen gedaan hebben. Ook zal er aandacht besteed worden aan de komende onderlinge tentoonstelling 25-26 november 2022. Klink voor de volledige nieuwsbrief hier.

Nieuwsbrief nr 14 april 2022

In de korte nieuwsbrief wordt het BEO uitje 2022 aangekondigd. Eindelijk na 2 jaren van corona gedoe kunnen zal ons jaarlijkse BEo uitje op 21 mei a.s. plaatsvinden. Dit keer geen hele dag, maar dit keer een middag en deel van de avond. We gaan dit middag het Rysterbosk in Gaasterland bezoeken en we sluiten af met een barbecue rond ons verenigingsgebouw te Bolsward. Kik voor de volledige nieuwsbrief hier.

Nieuwsbrief nr 13 maart 2022

In deze nieuwsbrief vindt u het jaarverslag 2020/ 2021, notulen ledenvergadering van 19 oktober 2021 en de uitnodiging voor clubavond van 29 maart 2022.  Klik hier voor het de volledige Nieuwbrief

Nieuwsbrief nr 12 oktober 2021

Deze nieuwsbrief bevat informatie over de geplande onderlinge Tentoonstelling van 26-27 november 2021. Klik hier voor de volledige Nieuwsbrief.

———————————————————————————————————————–

Tekst printen? Selecteer de tekst, daarna met de rechter muisknop er op klikken,
in het menu wat dan verschijnt op afdrukken klikken, wel even de printer aanzetten!
————————————————————————————————————————

Maak jouw eigen website met JouwWeb